Līgumu slēgšana par kases aparātu tehnisko apkalpošanu.
Cienītais klient!
Ja Jūs esat apmeklējis mūsu saitu,vēl vairāk, ja esat iegājis šajā sadaļā, tas nozīmē ka Jums ir zināma interese par kases apkalpošanas jautājumu.
Iespējams ka Jūs esat pazīstami ar terminu "Līgums par kases aparātu tehnisko apkalpošanu" un var gadīties ka Jums jau ir zināma pieredze šajā jautājumā, vai arī sastopaties ar to pirmo reizi.
Pacentīsimies izskaidrot, kas tas ir par jēdzienu, kāpēc tāds ir, galvenais kam tas ir vajadzīgs un vai nepieciešams vispār?
Pēdējā laikā pieaug skepticisms jautājumā par šāda līguma kā tāda nepieciešamību, sevišķi starp ļoti mazu (vai mikro) uzņēmumu pārstāviem. Jautāsiet, kāpēc vajadzīgs servisa līgums, pie nelieliem skaidrās naudas apgrozījumiem, jo rodas iespaids ka kases aparāts vairāk pilda dekoratīvu nekā praktisku funkciju? Tāpēc kases aparāts vienkārši nevar tā pēkšņi salūst, un loģiski tam nav nepieciešami servisa pakalpojumi. Šādā gadījumā servisa pakalpojumi aprobežojas ar kases aparāta uzlikšanu uzskaitē, adreses maiņu vai noņemšanu no uzskaites, kas jēdzienā – "Līgums par kases aparāta tehnisko apkalpošanu" nav saistīti. Vēl viens iemesls nevēlēties slēgt līgumu - tīri merkantīls: līgums tomēr nav bezmaksas, kāpēc kaut nedaudz neieekonomēt?
Visi šie secinājumi, no mūsu skata punkta ir apsolūti pamatoti, bet mūsu ieteikumi domāti tiem, kas kases aparātu izmanto pēc tam paredzētās nozīmes, kuriem interesē, lai tas patiešām vienmēr būtu "kaujas gatavībā" un tādēļ ir nepieciešamība pēc kvalitatīviem servisa pakalpojumiem.
Tieši tāpēc mūsu firma piedāvā noslēgt
"Ligumu par kases aparātu tehnisko apkalpošanu"..
Neatklāsim Ameriku, ja teiksim, ka līgums "darbojas" uz izdevīgiem noteikumiem abām dalībnieku pusēm, vai pie daļēji obligātās līguma noslēgšanas-kā piemēram gadījumā ar auto apdrošināšanas polisi "OCTA", bet tāds stāvoklis kases aparātu apkalpošanas jomā ir aizgājis nesenā pagātnē.
Kādu labumu, no mūsu viedokļa, varētu iegūt kases aparāta lietotājs slēdzot līgumu?
Pirmkārt-kases aparāts tā ir tehnika, kas kā jebkura cita ierīce ir pakļauta bojājumiem. Tāpēc to kvalificētāk un ātrāk varēs saremontēt, ieprogrammēt tur, kur būs uzkrāta bagāta pieredze tādās lietās, attiecīgi speciālisti, remonta bāze u.t.t. Līgums papildus uzliek pienākumu, izpildot darbus, nepārtrauktu sadarbību ar klientu, kas stimulē izpildīt darbu ātrāk un kvalitatīvāk.
Otrkārt - līgums paredz iespēju klientam konsultāciju juridiskajos un tehniskajos kases aparāta ekspluatācijas jautājumos. Bieži kases aparāta bojājuma gadījumi ir tā saucamais "cilvēciskais faktors" (kasieris arī ir tikai cilvēks,var nogurt, var novērst uzmanību, kļūdīties). Savlaicīga konsultācija palīdzēs novērst un ievērojami samazināt kases aparāta dīkstāvi.
Treškārt - kases aparāts esot servisa dienesta uzraudzībā ir mazāk pakļauts dažādām "neparedzētām nepatikšanām", "kompetentu" organizāciju pārbaudes laikā, tāpēc ka serviss dienests nes kopīgu atbildību ar lietotāju par kases aparāta tehnisko stāvokli, programmām un plombes stāvokli.
Nenoliegsim, tehniskās apkalpes līgums ir svarīgs arī mums, servisa dienestam. Tā ir sava veida "bāze" servisa darbībai. Līgumi palīdz veidot klientu bāzi, zinot cik daudz un kādi kases aparātu modeļi ir tehniskajā apkalpošanā, kas savukārt palīdz veidot optimālu servisa plānošanu, iepirkt rezerves daļas, kā rezultātā var samazināt pašas tehniskās apkalpošanas izmaksas. Līgumi palīdzēs izveidot arī tā saucamās tehniskā personāla "zonas", bet tā ir garantija saglabāt mūsu pamatu - pieredzējušos speciālistus.
Tagad par jautājuma būtību. Vidēji izdevumi par līgumu sastāda apmēram 2 lati mēnesī, tas praktiski ir viens "Big Mac" * !
SIA "VIDELA.LV" piedāvā divus tehniskās apkalpošanas līguma variantus -
"Avārijas" (bāzes) un
"Abonomenta"(paplašināts).
-
"Avārijas" paredzēts kases aparātiem ar nelielu slodzi, iekļaujot atbalsta konsultācijas, apmaksāta līguma slēgšanas laikā.Līgums tiek slēgts uz attiecīgu laiku (sākot no 3 mēn. līdz 1 gadam) un paredz vienreizēju samaksu.
Iepazīties ar bāzes variantu "Avārijas" Jūs varat lejupielādēt sadaļā: "
lejuplādēt"
"lejuplādēt"
-
"Abonomenta" paredzēts kases aparātiem ar lielu slodzi, saprotot abonomenta maksu(ikmēneša vai kvartāla), cenā tiek iekļauta virkne pakalpojumu pakete (konsultācijas, remonta un profilaktiskie darbi, rezerves daļas, apmācības kursi un citi pak.)
Iepazīties ar paplašināto variantu ‘’Abonomenta’’ Jūs varat lejupielādēt sadaļā: "
lejuplādēt"
Cienījamais klient! Slēdzot tehniskās apkalpošanas līgumu Jums, protams, ir iespēja līgumā ieslēgt kādu savu priekšlikumu vai paplašināt kādu no līguma punktiem. Savus līguma paplašinājuma punktus Jūs varat iesniegt mums izskatīšanai, iepriekš lejupielādējot no mūsu saita, kādu no variantiem un pēc tam viņu atsūtīt uz mūsu elektronisko pastu
vidеla@inbox.lv
Mēs izskatīsim Jūsu ierosinājumus un izsūtīsim Jums līguma galīgo variantu uz Jūsu norādīto adresi.
Ja esat iepazinies ar mūsu piedāvājumu, zvaniet vienosimies!
* Apkalpošanas cena ir atkarīga no kases aparāta modeļa, viņu skaita kā arī no atrašanās vietas (papildus transporta izdevumi).